2012. november 5.

Ködös őszi képek



































4 megjegyzés:

Smyrna Kyle írta...

annyira gyönyörűek ezek a képek, szóhoz sem jutok.. főleg a vége felé, a ködös réteg tetszik, ahogy szállingózik a felszín felett... most szerettem meg igazán az ősz, mert olyan sok színű, és kiváló fotótémákat tud adni, rengeteg képet csinálgattam én is ezen az őszön, kivételesen :)

Taylor írta...

Azokat én is nagyon szeretem, haza is kellett szaladni a gépért, mert először épp nem volt nálam, de később csak egyre szebb lett a köd!
Nekem a kedvenc évszakom az ősz, gyönyörű színeket tud produkálni, utánozhatatlan látvánnyal karöltve! :)

Smyrna Kyle írta...

A tavasz az még,amely ennyire sokszínűvé tudja tenni a természetet4, a levegőben pedig mindig az újrakezdés van! :)

Taylor írta...

Annak is megvan a maga varázsa, bár én az őszt teszem akkor is első helyre! :)